pasaklisinkukuli Uyanık oldugu her an omzumda kafası yatıyo izliyo etrafı bırakınca kucagıma yatırınca aglıyo onzumda uyuya kalıyo nereye kadar böyle olacak bilmiyorum gazını cıkarıcaz derken alıştı ya böyle durmaya 😁
Aryaser pasaklisinkukuli beş aylık hala kucak delisi sanırım gazlı bebekler kucağa çabuk alışıyor 😂 ama bir daha bu zamanları geri gelmeyeceği için bol bol kucaklayın ❤️
pasaklisinkukuli Aryaser şimdi dört kilo beş ayken nasıl taşıcam onu düşünüyom 😁yoksa gögsümde olmasına bayılıyorum