Bahbukmus benim kiziminda 6 aylıkken kapanmak üzere denildi.cocuk endokronolojisine götürdüm .orda doktor muayene etti el refleksine baktı kilo boy kafa ölçümü normal çıktı.doktor anne karnında bile bingildagi kapanan bebekler var dedi.d vitaminini seyrekmi vereyim dedim .günde üç damla devam et bir yaşına kadar dedi.kafa çevre ölçümü normalse bı sorun olmaz ama sen gene istersen bu bölüme goturebilirsin.