Bebeklerin bağırsakları ilk 6 ay daha gelişim içinde olduğu için ıkınma kabızlık gaz ishal normal bizimde 10 günlükken başlamıştı biogaia damla kullanıyoruz bağırsak düzenleyici doktorumuz bize bunu önerdi reçetesiz probiyotik damla ilaç değil içiniz rahat olabilir❤️ Şifa olsun