busraduru1 içinizi ferah tutun. Sadece bazı durumlarda kafa tutamama , göz kayması , nöbet gibi titreme gibi durumlarda tekrarını beklemeden yedi uyudu gibi normal faaliyetine devam ediyorsa bakmadan doktora götürmekte fayda var. İyi olduğunu sorun olmadığını doktor söylesin 💚 yarın götürüyorum yazmıştınız galiba mutlaka haber verin iyi haberler bize de🍀💚