Cananyyy Merhaba sevgili anneler bebeğim 17 aylık hergün ya kıyma ya tavuk ya da balıktan birini mutlaka veriyorum sizce Bi zararı olur mu? Bazen az yiyor bazen hiç ama çoğunlukla yiyor
Pikapikapikacuuu Cananyyy neden zararlı olsun ki zaten asıl olması gereken bu. Diğer öğün de sebze verin tam dengeli beslenme oluyor.
Momylion Cananyyy bence aşırı miktar olmadığı sürece zararlı olmaz sebze baklagil falan dengelediginizde gayette sağlıklı olur 🌸
Birbebetoannesi Cananyyy Her gün değil 2 günde 1 yapıyorum . Sıkılmasın diye..günlük yumurtasını yiyor.
Cananyyy Pikapikapikacuuu Evet sebzeyi de çorbada tükettiriyorum mutlaka ama ne bileyim herşeyin fazlası zarar derler ya bi an aklıma takıldı teşekkürler 🤗
Melagle Cananyyy hayvansak gıdaya çok yüklenildiğinde karaciğeri yorar ve zorlar vücutta atıkların birikmesine neden olur bence bi diyetisyene ya da çocuk doktoruna danışın benim doktorum böyle demişti. Sebze ağırlıklı haftada 2 hayvansal protein diye söylemişti
Cananyyy Melagle aa bizde haftada 2 gün balık 2 gün et tüketsin mutlaka demişti ama farklı Bi doktora tekrardan sormakta fayda var teşekkürler 👍
annesininprensesi1 Cananyyy vitamini bol olan şey sadece et deil bnce… tabi siz en yisini bilirsiniz ama her önüne çok fazla… mesela kendimden yola çıkacak olursam balık et tavuk ve sebze bakliyat olarak bölüyorum ağırlık tamamen sebzede