Woody ne yazik ki bunlar yerine getirilmiyor. Eğer önem verilip gereken taramaları yapılsa kimsenin canı yanmaz . Ama işte söz konusu bebekler olunca insan dayanamıyor, banane ailesinin önlem almaması, sorumsuzluğu diyemiyor . Ayrıca bilinçsiz çok aile var. Yani genlerimize baktırıp evlenelim diyenlerin sayısı çok az . Maalesef sonuç olarak olan bebeklere oluyor sayıları fazla, tedavi ücreti ha diyince bulunamıyor. Kurtulanlar çok şanslı