Db-04 Merhaba anneler atak haftası nasıl hesaplanıyor mesela benim oglum 38 haftalık dogdu şuan 11 haftalık haftaya ayak haftası mı oluyor yoosa 38 dogdugu için 2 hafta geriden mi geliyor
Ceylan-polat Db-04 @amansallagitsin hesaplama yapıyor. rica etsek bize bu postta yardımcı olur musun 🤭❤️
Azraada58 Db-04 canım atak haftası hesaplama yaz google cıkan sayfaya dogum tarihini gün ay yıl yap cıkıyo sonuc
mercimekmi Musabnannesi mesela benim son adet tarihim 11 şubat olması gereken doğum tarihi 18 kasımdı ama 8 kasımda bebeğim doğdu ben sanki 18 kasımda doğmuş gibi atak haftasını hesaplıyorum 5. hafta ilk atak haftası oluyor yani doğduğu 8 kasım tarihine göre değil doğması gereken tarih olan 18 kasımın üzerine 5 hafta ekliyorum
Musabnannesi mercimekmi mesela benim bebeğim 39+5 te doğdu 15 Temmuz 2022 nasıl yapmam gerekiyor 🙈 atak haftasında mıyım acaba siz hesaplayabiliyor musunuz
Ceylan-polat amansallagitsin canım canım 🤗 teşekkür ederiz 🖤 bizimkinede bakarsan sana zahmet . 37 haftalık doğu 18 agustos
amansallagitsin Seheyas dis doneminde degil ise atakta suan en siddetli hftasnda hftya crsmbya kdr surck
aliasafinannesiiiii Rica etsem bizimkini de hesaplayabilir misiniz? 40+0 haftalık dogdu. 14.08.2022 tarihinde dogdu 🙂
Seheyas amansallagitsin en kısa zaman da biter inşAllah dişini çıkarfı 2 tane yoksa ben bayılıcam 😥😥çok zor 1 aydan beri çok teşekkür ederim🤲