Bebeğim 1 buçuk yaşında sıkılıyor oyun oynamaktan eğlenceli şeyler deniyoruz mesela kule dizmek gibi daha ben 2. Taşı koyarken hemen vuruyor dağıtıyor hep böyle yapıyor oyunlarda nasıl düzeltmeliyim ne yapmalıyım ne gibi oyunlar tercih etmeliyiz yardımcı olurmusunuz