Yigitmiray38 Bebek070 iyi akşamlar. Sedasyon ile çekim yaptırdınız mi. Nasıl geçti. Bide emziriyo musunuz. Hastanede yattınız mi
baloglus Bebek070 Hayır hissetmiyorsunuz. Acı eşiğini yükseltiyor sanırım iğne de dahil hiçbir acıyı hissetmemiştim ben.
Bebek070 Yigitmiray38 merhaba genel anesteziyle yaptım emzirmıyorum yarım saatte bitti çok rahattı yok yatmadım 1 saatte çıktım hastaneden