Gubi normalde doğduğunda yaptırıcaktım ama 5 günlükken epilepsi olduğunu öğrendik ilaç kullandığı için doktorlar önermedi hiçbir hastanede kabul etmedi özeller dahil çünkü ilaç kullanıyor nöbet geçirir işlem sırasında diye kabul etmediler 1 yaşından sonra bırakıcak ilacı anca o zaman sünnet yaptırabilirsin dedi doktor