ayla001 16temmuzannesi evet az da olsa süte geçiyor bende boyatmak istiyorum kızım 9 aylık ama ona bir zarar gelsin istemediğimden erteliyorum malesef
Dilanarya Maalesef doktorlar önermiyor kimyasal olduğu için saç derisinden kana geçiyormuş ve azda olsa sütü etkiliyor