Birprensesannesiii3850 [](https://)https://imgyukle.com/i/J5jmCU [](https://)https://imgyukle.com/i/J5jvsH Kızlar testi yaptigimda 5dakika kdar hicbi cizgi goremedm atiyim diye kutusuna koydum ama sonra bi kez daha bakiyim öyle atiyim dedim 20 25 dk kadar sonra baktigimda silikte olsa cizgi gördüm kuruma cizgisi boylemi oluyor daha adetime 1 hafta var o yuzden emin olamadim
Ravzaybuke Birprensesannesiii3850 evet biraz görünüyo ama erken gebelik testi al onunla yap bunlar 10 gün sonra yapılıyo pek belli olmaz benim 1 hafta önce çıkmıştı erken gebelik testiyle yaptım ben net çıktı onda
Aykizimm Birprensesannesiii3850 Gebelik testleri doğru sonucu bikaç dk içinde verir. 10 dkdan sonra çıkan sonuç geçersizdir.💐
Birprensesannesiii3850 Ravzaybuke hangi erken gebelik testini yapmistiniz ben de ilk kizimda adetime 3 gun kala erken gebelikle ogrenmistim predictor olan
Birprensesannesiii3850 Aykizimm kutunun ustunde 20 dakikaya kadar sonuc vermektedir fln diye yaziyordu zatende ben yinede adetime 1 hafta var diye emin olamadm o yuzden kuruma cizgiside olabilir tabi testi tekrarliycam şuan evde yok🌺