shiningmother34 benimde sütüm yetersiz kalmıştı. Aptamil prosyneo verdi doktor, oğlum çok kustu, fazla gazı olduğu için aptamil comformil kullandım. Hala daha onu içiyor, gazıda baya azaldı. Sadece eczanelerde bulduk biz bilginiz olsun. Bende sağıp veriyordum, adetim bitince sütümde kesildi, sapmayı kestim, azıcık olanda kayboldu. O yüzden sağmaya veya emdirmeye devam edin. Elbet gelecektir.