Kızlar bebeğim 86 günlük. Bi kez 45 günükken leke oldu pembemsi aha dedim regl oluyom ama bi daha kanama gelmediydi hafif kahvw akıntı geldi iki üç gün. Şimdi de dün öyle bi leke geldi devamı yok. Regl olmayıp acaba yumurtlama kanaması falan mı yaşıyorum bilgisi olan benzer şekilde yaşayan var mı? Regl olmayı özledim ya bie yıldır olmuyorum😂