kızımın halası da bizdeydi..kızım huysuzlandı çizgi film açtı halası telefondan..ben de dedim ben açmıyorum diye sonra uyuyakaldı kızım..Ardından şehir dışındayken yine halası ilgilenmek istedi çizgi film açarak ben de bir şey diyemedim ve belli bi düzenimiz vardı kitap okuyarak ya da yatağında koyduğum da oyunlar oynayarak uyutma gibi..şimdi tamamen tüm emek gitti..bebeğim telefon olmadan uyumak istemiyor ah ah ah diyor sürekli telefon istiyor telefonu uzağa koyuyorum çığlık atıyor delircem ne yapmam gerek aşırı geç uyuyor vermediğim sürece telefonu..ve kendisi telefonu mu alıp YouTube a giriyor video atlat yapıyor şok pluyorım…😟😟