Caglagiz Hanımlar merhaba, normalde goguslerim kucuktu ama suan 90 brden emzirme sütyeni takıyorum. Pentiden almistim. Ama o da cok yaygin gosteriyor. Daha derleyici toplayici bir bildiğiniz marka var mıdır?
Susamuru Caglagiz ben suwen kullanıyorum emzirme sütyeni değil ama aşırı rahat telsiz desteksiz gögsümün altına veya üstüne toparlıyorum südyeni emziriyorum
Eftelya_ser Caglagiz emzirme sütyenleri malesef yayıyor ben artık normal insanların taktığı küçültücü sütyenleri takıyorum😂 ilk 2 ay mümkün değildi ama şu an kullanabiliyırum
Mukaddertoklu Dagi markasının sütyeni güzel toparlıyor, deneyebilirsiniz. Penti ürünlerini çok bozdu bi sevemiyorum dokusunu kumaşını🧐