Malesef bu devirde çoğumuz çalışmak durumunda. O yüzden devamlı onunla konuşun, beynine iyice kazınması lazım. seni çok seviyoruz, güvendesin, seni hep düşünüyorum, arıyorum soruyorum. Birde bıraktığınız zaman ona nasıl bakıldığından da emin olun. Ben babaannemlerde kalırdım, bir sürü kuzen vardı. Çok ilgilenilmezdi benle, çok mutsuz olurdum. Annemin arkasından çok ağladım. Sonra annem beni komşusuna baktırdı beni. Onunda kızı vardı benim yaşlarımda. Orda çok mutluydum. Bir daha annemin arkasından ağlamadım. O yüzden nasıl ilgilenildiğide çöm önemli.