Yektoli33 bizde kızımın çok canı sıkıldığı için belki bir kardeş iyi gelir diye 2. Çocuk planımız var ama ben çok kararsızım kızım için iyi mi olur kötü mü olur diye düşünüyorum biraz içine kapanık bir çocuk yani evde değil de yabancı birilerinin yanında girişken bir çocuk değil bu arada kızım 2 yaş 2 aylık