Bebeğim 36 günlük, gazı yok altı temiz karnı tok fakat sürekli ağlıyor. Yani kucakta durmuyor yatırıyoruz durmuyor ne yapacağımızı şaşırdık, her şeyi tam olsa da sürekli ağlıyor, hep huzursuz. Bu aylarda süreç bu şekilde mi, bana sanki bir tek benim bebeğim böyleymiş gibi geliyor. Durmamacasına ağlıyor zor sakinleşiyor. Üstelik emzik de tutmadı çok zorlanıyoruz, önerisi olan ya da tecrübeli annelerden bu zamanlar böyle oluyor deyip beni rahatlatacak olan var mı 😢