yaseminsahin14 Bugün bir yazı okudum parmak emmenin anne bebek ilişkisinin yetersizliğinden dolayı da olabileceğini yazıyordu. Siz bebeğinizle aranızdaki iletişimi güveni güçlendirmek için napıyosunuz?
Azli Bence alakası yok saçma yanı benim kızımda ara sıra parmağını emıyo bence çocuk birsenler keşfetmeye başladığı ıcın parmak emiyo yoksa onlarla bızım aramızdakı bağ öyle biticek bi bağ değil
MinnakvLiva Alakası olduğunu sanmıyorum rahmetli teyzem üç çocuğunuda emzirmiş ama yinede parmak emmiş 2 tanesi gayette güçlü bağları vardı