Merhaba bende sizinle birebir aynisini yasadim. Her 2 saatte 1 beslenecek sekilde duzen olusturmustum. Yorgun ve sutu alamadigi ve kilo kaybi fazla oldugu icin mama ilede besledik. Ancak 18.gunde dogum kilosuna ulasabilmistik cok fazla kusuyor diye. Bol bol emzirin sutunuzun yettiginden emin olun yoksa mama verin. Cok aglayarak kilo kaybinin artmasini yada kilo aliminin uzun surmesinin onune gecin. Suan 3 ayligiz ancak kilo boy degerlerimiz alt sinira yakin. Moralinizi bozmadan beslemeye devam edin
Saglikli bir yas diliyorum