Kızlar 6 senelik evliyim ne ara bu duruma geldim bilmiyorum. Ev eşyadan geçilmiyor hatta mutfak varya çıpıt çarşısı gibi. Haliyle dağınıklık çok oluyor benim eşyalardan kurtulmam lazım pencereden atmamak için zor tutuyorum kendimi. Her şey yeni gibi diyeceksiniz ki niye aldın inanın almadım. Kayınvalidem sağolsun kendi evini resmen bana taşımış şu raddeye gelene kadar anlamamışım. Hep verdi bişey de diyemedim zamanında şimdi diyorum tabi istemiyorum diyorum ama elimdekilerden nasıl kurtulabilirim sizce