Selam güzel anneler,
3 aylık oğlum var.doğum izni sonrası hemen İşe dönmek zorundaydım, bu nedenle de hastana tipi medela süt sağma makinesi kiralayıp süt sagıp dondurucuya biriktirdim. Gel gelelim ki canım oğlum dolaptaki sağılmış sütleri içmiyo.😰 o kadar üzgünüm tarifi yok. Bu konuda sorun yaşayan var mı? Destek olun lütfen.