Dunyamsensn2008 Seydaaa5 3 aylık için kaşık maması ağır olur veren var mıdır bilmiyorum ama mama verin bence normal mama
agacsizkoala Seydaaa5 3 ay çok küçük o kadar küçükken hiç tadım yaptıran kimseyi görmedim , eğer sütünüz yetmiyorsa mama ile destekleyin. Muzlu elmalı püreleri şuan sindirecek mideye sahip değil bebeğiniz
Olimbonii Seydaaa5 4.ayinda verebilirsiniz hero baby ve hipp in 4.ay kaşık mamalari var 1 ay daha bekleyin derim benm bebegimde 2 aylik suan 4.ayda baslicam hipp kasik mamasina kavanozlarda meyve pureleri var hero baby nin ona baslicam ama +4 yazmasi gerekiyor üstüne
Dunyamsensn2008 Seydaaa5 Tabiki ağır içinde sadece elma püresi yok pirinç unuda oluyor daha çok küçük vermeyin hele doktor önermediyse hiç
guno Niye böyle bi şey düşünüyorsunuz yani sebebi ne? İlk altı ay sadece anne sütü ya da formül mama. Su bile gereksizken hazır gıda ne alaka yani? Cidden merak ediyorum neden bu acele?