Merhaba kızlar, mamalar yılbaşından sonra (diğer her şey gibi) iki katına çıkacak diyorlar da stok yapsak olur mu acaba, son kullanma tarifi ileri tarihli olsa sorun olmaz herhalde. Yapan var mı? Sonuçta marketlerden alsak onlar da stok yapıp satıyor 🤷♀️