nalann Çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de 7 aylık yeni atlattı gribi. Geniz akıntısı ve öksürük vardı. Burun için sprey verdi ve burnunu açtık. Corsal diye de bir şurup verdi, etki etti hemen öksürüğü azalttı. Ama her doktorun görüşü farklı, bir başka doktor da vermeme taraftarıydı. Yine doktorunuza danışın. Geçmiş olsun tekrar