Makasal Ben üstünü değiştirince beyaz sabunla önden çitiliyorum, sonra da zor kirler varsa yine makineye atarken leke çıkarıcı ekliyorum. Granül sabunun sıvı deterjana göre daha iyi leke çıkardığını düşünüyorum. O yüzden çok lekeliyse 60 derecede granül sabunla yıkayıp az lekelileri 40 derecede sıvı deterjanla yıkıyorum.
Yalnız bu sefer lekeli çamaşırlara ön işlem yapmadan makineye attım, makinenin içine biraz granül sabun ekledim. Deterjan gözüne sıvı deterjan koydum, 40ta yıkadım, tertemiz çıktı.
Sürekli granül sabun kullanınca tam erimediği için makineyi tıkayıp bozabiliyormuş, o yüzden böyle dönüşümlü kullanmaya karar verdim.