6 aylıkken yabancılara karşı çekingenliği başlamıştı bazı kişilere gülüyor bazılarına uzanıyor alsın beni diye bazılarına ağlıyor😂😂😂 ağladıklarına çok dikkat ediyorum bebekler hisseder sonuçta😂 ama yani artık yabancı ayırma başlamıştır normaldir bence