DunyamMavi Artık 4 numara geçiyoruz külot bez almışım yanlışlıkla daha pek kullanmadık ama devamı için hangisi daha kullanışlı olur siz nasıl yapıyorsunuz ?
Yamanbebek DunyamMavi kilot bez taşma yapmıyor ama cok zor giydiriliyor bende 3 aylık bebegıme yanlıslıkla kilot bez almısım… bitsin diye sürekli azıcık çişte değişiyorum🫣
DunyamMavi Kimeneayol ben hep bezi bağlarken komple soyuyorum zaten siz çorapla çıkarmadan yapıyor musunuz 🥹
Kimeneayol DunyamMavi valla bir kaç kere aldım. Külotlu çorabı bu sene ilk giydireceğim onu çıkar hadi bir daha giydir kıpırdak kızımla zor oluyor giydirmek ondan çıkarmadan almayı düşünüyorum 😅
umutomer3800 DunyamMavi 11 aylıgız ve ilk kez bugün aldım gıydırırken kendıme ezıyet edıyormusum diyorum kesınlıkle külot bez zaten cırtlı bezde gıydırene kdr bacakları vücudu durmuyorkı hıc cıkartıyordu☺
hellomom DunyamMavi ben cırtcırtlı daha kolay giydiriyorum. Ama hareketlenmeye bsşlayıp durmamays bsşlayınca külot bez daha kolay oluyır. Ayakta giydireliyorum