İlk kızım 18 aylık olana kadar hiç TV açmadım evde, gittiğim yerlerde de rica ettim kapattılar şuan 2 buçuk yaşında süreli sevdiği şeyleri seyreder. 3 aylık bi kızım daha var o uyanır uyanmaz kapatırız TV yi büyük kızımda öğrendi artık 😄 yani kapatmaktan başka çare yok izlemiyor hipnoz oluyor unutmayın. Bu aylarda hışırtılı kitaplar çıngırak ve oyun halısı ilgisini çekiyor kızımın bide şarkı vs dinliyoruz