Loveismom Kızlar bebelac gold kullanıyorum ama sürekli mama istiyor 1,buçuk aylık ağlıyor uyumuyor doktor önerisiyle 120 ml içiyor üzerine hala istiyor acaba sizinde böyle mi sadece mama bu arada
birtutambilgi Loveismom merhaba ben de dün başladım bu manaya gaz yapıyor mu acaba benim bebeğim de 2.5 aylık Aptamil kullaniyordum işe yaramadı sanki
Elin34 Loveismom her ağladığında mama için Ağlamaz daha çok küçük gazı olabilir sizi istiyo olabilir altı değişmesi için ağlıyor olabilir. Yani kısacası her ağladığında mama verirseniz içtikte içer midesi büyür ilerisi için zor olur.
Aysegul93 Loveismom o aç olduğu için istemez ki zaten fazlasıyla içiyor 120. Gazı vardır temas istiyordur vs.
Maviim Loveismom Valla kesin bir şey diyemem ama bebelac doyurmuyor diye bir şey duymuştum ben bir kaç kişiden ne kadar doğru bilmiyorum doktorunuza danışın. Bizimkide çok az anne sütü aldı ilk ay sadece başta Aptamil kullandık ama çok kabız yaptığı için doktor tavsiyesi üzerine SMA COMFORT’a geçtik. Sorun çözüldü. Doyma konusunda aptamil de sma da iyiydi. İlk 2 ay 2 saatte bir yedi. 3. Aydan itibaren 3-3.5 saatte bir yiyor ve doyuyor. Gece ise kesintisiz 6-7 saat uyuyor yemeden demek tok tutuyor diye düşünüyorum yani mamayı değiştirip deneyebilirsiniz tabi doktora sorarak
Yusufunannesi2 birtutambilgi bizde kabızlık yaptı malesef çok onerilmişti şimdi hipp e başladım onu deneyecem
Meervee3 Ben en fazla 60 cc veriyorum günde 6 kez ama bebelac bizde de gaz yaptı bende aptamile gececigim sanırım kullanan var mı acaba
Maviim Meervee3 Sma comfort gaz yapmıyor çok memnunum tavsiye ederim görümcemde onu kullanıyor oda çok memnun
Meervee3 Peki arkadaşlar şuan bebelac gold kullanıyorum bn ama direk sma ya geçebilir miyim 3 saatte bir 60 cc veriyorum 1 ay 20 günlük bebeğim anne sütü de içiyor