birbebetoannesiii Kızlar bebeğim 7 aylik belirtileri nedir sizce kaç ayina kadar çıkıyor kac ayından sonra çıkmaması anormaldir sizce bana sanki bir belirti yokmus gibi geliyor sadece ağzna herseyi alıyor ısırmaya çalışıyor öyle ateşlenme huysuzluk vs yok
Adaa10582 birbebetoannesiii elinle bir ara yokla belki çıkmıştır. Huysuzluk gece uykularından uyanma salya oluyor
birbebetoannesiii Adaa10582 gece 4 5 kez uyanıyor emiyor geri uyuyor kontrol ediyorum henüz bksey yok