OgretmenHanim ben doğduğundan beri emziremedim emmedi sağarak verdim 6 ay. 3,5 aydan sonra aynı böyle içmedi biberonla bile. Dedim acaba aç mı değil baya 4/5 saat bekledim bi kere, asla açım diye ağlamıyo mızmız ama teklif ediyorum içmiyordu felan sonra sadece uyumaya yakın uyku arasında besleyebildim. 7,5 aylığız hala uykusunda içer mamasını biberonla su bile çekmiyor 🤷🏻♀️Hala anlam veremiyorum bi bebek neden reddetsin 🙄 ek gıda rahatlatıyor en azından tok diyebiliyorum gerçekten çok zor süreç inşallah kısa sürer🌸