11 günlük bebeğim kızlar emzirirken sürekli genzine süt kaçıyor ters çevirip sırtına vuruyorum hafif kaş ortasını kaldırıyorum yukarı doğru falan da korkuyorum internette baktım falan bir kaç kişi ciğere kaçmasından bahsediyor hepten korkuyorum şuan emzirme pozisyonlarına da baktım nasıl yapacağım göğsten emen bebeğe de biberon vermek mantıklı gelmiyor sağıp 😔😔