Ben de 6 aydan fazla çekmiştim. Çok kaşınsa da sakın dokunma demişti doktor. Sabun şampuan krem değdirme, üzerine dar kıyafet giyme demişti. Bir tane karışım hazırlatmıştı onu kullandım sadece. Kirece benzeyen bir karışımdı.
Stresten mümkün olduğunca uzak dur çok tetikliyor benimki öyleydi:/