Pialvi
Merhaba, ben kendim sigortacida çalışıyorum.6 yıldır bu sektördeyim. Sağlık sigortası düşünüyorsaniz kesinlikle yaptirmanizi öneririm. Çocuğunuza yapacağınız en büyük iyilik olur. Bebeklikten yaptirmak en mantıklısı. Sonrasinda ameliyatlik ya da normal rutin kontroller olduğunda anlaşmalı özel hastanelerde hiçbir ücret ödemiyorsunuz.