Nurrr3 benim de bu hafta başıma geldi. 50 günlük şu an bebegim. Memeye gelince çığlık çığlığa. Yanlışlıkla bile emmiyordu.
Emzirme danışmanından destek aldim. Mama verirken çıplak olarak temas ettim onunla. Sevdim onu güzel güzel konuştum sonra her defasında mememi teklif ettim. Tabii reddetti ama olsun çığlık almıyordu o sırada. Sonra emzirme sondasu ve siringa ile memeye bağlayarak verdim. Bi kere aldı. Ana sonra yine istemedi. Onunla ılık bir dus aldım. Sonrasında meme teklifi yaptığımda aldı. Beslenme sondasi kullandim tekrar güzel güzel içince biberon tamamen bıraktım. Neredeyse 1 haftadır biberonu sadece mama hazirlarken kullanıyorum. Bebek artık tamamen emiyor. Tabii arada kriz geçirdiği oluyor yine ama sabırlı davranıp biberon vermiyorum çok cildirdiginda şırınga ile veriyorum direk ama dikkat etmek lazım çünkü boğulma riski olabilir.
Bir de çok Cook ağladı bu süreçte ger defasında kucağıma alıp sevdim ten teması yaptım. Biberona elimi atmadım hic