Kızlar hazırlanan mamanın 1 saat içinde tüketilmesi gerektiğini biliyorum. Oğluma da yemediyse kaldıysa 1 saati de geçtiyse hiçbir zaman vermedim döktüm yenisini yaptım hep
Bir yerde hazırlanan mama yenmediyse oda sıcaklığında da 1 saat beklemediyse dolaba konabilir dolapta 24 saat bekleyebilir tekrar bebeğe verilebilir diye okudum. Biraz önce oğlum mamasını yedi ama tekrar mama istedi bende 2 ölçek daha yaptım ama diliyle geri ittirdi hiç yemedi bende dökmedim dolaba koydum sizce vermelimiyim yoksa dökeyim mi artan mamayı çocuğuna veren varmı bu şekilde bekletip