findiklibadem anne karnında bebek cenin pozisyonunda zaten ve doğduktan sonra da bacakları hep M şeklinde duruyor, dolayısıyla dümdüz olmasını beklemeyin, kaldı ki asıl o şekilde durması omurga için zararlı. Etrafa da çok kulak asmayın. Ben sling kullanırken neredeyse her gün sokaktan biri çocuğun bacakları büzülmüş böyle olmaz diye müdahale ediyordu ben de anlatıyordum. Artık en son anne karnında sırt üstü mü yatıyordu da bacakları uzatmasını bekliyorsun demeye başladım 😂 normal yani