Schahch Merhaba kızlar oğlum 1 bucuk yaşında aşırı emzige düşkün oldu nasıl bırakıtirim siz naptin bıraktı
Nezzz_ Schahch Kedi almış getirmiş dedik yok dedık ümidini kesti yok yok emmi yok dedi kendi kendine bir defa emmi dedi sonrasında unuttu ıstemedı anmadı adını ama genel olarak onsuzlugun huysuzlugu var uzerımzde yınede zamanla oturacak inşallah oda 🥰😀😀
Schahch Nezzz_ bende ilk gün bu gün martılar götürdü diyorum üzülüyorum istiyor elini ağzına götürüyor napicam bilmiyorum kararsız kaldım veriyim mi die
Nezzz_ Schahch Üzücü durum evet ama diş sağlığı içinde bıraktırmak gerekıyor malesef 😒 😒Gözünün önünden kaldırın görmesin ki unutabilsin Biraz sancılı süreç ne yazıkki unutur inşallah zamanla🙏🙏