Damlaymz Doktorumuzun dediğine göre tam 4 diş birden geliyor. Çok sancılıyız. Beyazlıklar artık diş etlerinin ucunda. Cumartesiden beri çekiyoruz ne zamana patlar?
Murez Damlaymz Ya dün bi arkadaşım dedi o beyazlıkların çıkmasına aldanma, 2 ay sürüyo dışarı çıkması. Ama sizde ya da bizde nasıl olur bilmiyorum allah yardımcımız olsun hiç anlamadan çıksın
NrYlmzTsr Damlaymz 3.5 aylikken butun damaklar bembeyaz ve sisti, cikti cikicak diye bekledik. 10 aylikken cikti ve aylarca cektik😂
Damlaymz Murez aslında o beyazlıklar şişkinlikler tam 5 aydır var. 2 gün önce muayenemizde tamam yakındır patlaması dedi doktorumuz. İnsan hemen patlasın istiyor. Ellerini sokup sokup kaşıma ya çalışıyor sürekli çığlık çığlığa uyuyamıyor da
MayneymisAltintop Bizim 2,5 ay sürdü🤦🏻♀️ Allahııım ne günlerdi. Hoş şimdi yenisi patlıyır aynı sıkıntıları yaşıyoruz ama doktorumuz bize yakında patlar dedikten 15-20 gün sonra patladı kızımın dişleri