Umutluym Az da olsa emiyor kizlar .farenjit olmusum kulagm da iltihaplanms .kullanmamin sakıncası varmi?
canoskii Umutluym bende kullandım ya emzir oyle iç dedi ya da iç 2 saar sonra emzir dedi doktor da eczacida kullanabilirsin dedi
Reckless Umutluym ben hamileyken kullanmıştım. O, amanda kullanılam emzirirken de kullanılır muhtemelen
Rozerinn Umutluym bebeği emzirin sonra için ilacı ama 2 saat icinde emzirmeyin en azından bebekte etkilenmez ve bol su tüketin
FHKK Ben kullanmıştım doktor yazmıştı, doktor yazdı ise sakıncası yok. Kafanıza göre kullanmayın ama eczane ya da sağlık ocağına danışın. Dozu var bi kaç çeşit farklı farklı
Umutluym FHKK sağlık ocağında verdi canm.basta vermedi sonra bakti kulağımda kızarms verdi.antbytksz gecmz dedi
Gulsahhazman Ben dişim den dolayı kullanıyorum doktor kullanabilirsin dedi sıkıntı yokmuş bunda emziren anneler için
Umutluym Lina11 Rozerinn Gulsahhazman Cok teşekkürler kizlar Zaten bebegm cook emmiyor bari emerken ilac geçmesin dedm uuzldm ama yapcak nsy yok asiri kotuyum ilaçsız gecmzgbi
Rozerinn Umutluym farenjit antibiyotiksiz tedavi edilemez zaten hele kulak iltihabı asla geçmiş olsun
Umutluym Berilsmom13 basta vermedi ben cok kotuyum deyince verdi de kulagm da agriyo deyince verdi o yuzden briaz vicdan yapmstm acaba ağrıya dayablirmym dye
Umutluym Rozerinn cok teskkur ederm basta vermiyordu kulak iltihabı ciknva ve agrmda cok olunca verdi .biraz vicdan yaptm ama inann dayancak gbi degilm beynm yerinden cikcak agridan