Saykoogg benim icime dogan erkek.zor hamilelik gecirmiyorum.cok sukur.eksi yiyordum ilk aylarda aserince. Sonra bir doktor hesaplamasi var.anne yasi hamile kaldigin ayla ilgili orda da erkek diyor.cok iyi bilen doktor yani oyle boyle degil..ama ultrasonda baska yerde yaptirdik kiz dedi. Ama hep erkek hiss etdim ben. Ruyamda kizim olacagini soyluyorlardi hep.ama ilk kizima hamileyken erkek diyorlardi ruyamda .tersi oldu. Bu sefer 20+4 haftalikken detayli organ taramasinda doktor kiz dedi direkt. Deyisme ihtimali varmi acaba
.elimde 13 haftalik cinsiyet resmi vardi bir tek