baby-mom aynı durumdayız. Doktor bu durum normal dedi, ne zaman verirsen ver hasta olacak, 4 yaşında da kreşe versen gene aynı olacak, bırak bağışıklığı güçlensin dedi. 2 aydır ailecek hastayız ama sabrediyoruz. İkinci dönem daha iyi olur toparlar dedi.