2girlsmom şuan 10 kilo 76 cm. Günde 2 yapar benim kızım ama değişiyor öğüne patates eklersem 1 e düşüyor kaka. Yumurta da kilo aldırıyor her sabah muhakkak 1 tane yediriyorum omlet, haşlama, Menemen gbi yapıp. Çorbalarına da terbiye olarak ekliyorum 1 tam yumurtayı. Baharatlı ekşi şeyleri sever o tarifleri kendim baharatlayatak yapıyorum. Kaşık mama vermiyorum diş dönemi iştahsızlaştı doktorumuz pirinç unu ver tok tutsun dedi almadı, hipp kaşık mama aldık onu da istemedi. Verme taraftarı da değilim doğrusu ☺️ Arada iştahsız dönemleri oluyor ama takmamayı da öğrendim ☺️