Deryaaaaaaaq1 Başvuru yapalı 4 ay oldu ama para yatmadı 300 lira ödenecek tutar yazıyor ödeme aşamasında yazıyor ama yatmamış
Deryaaaaaaaq1 minnossum eşim yaptı tam olarak bilmiyorum ama sosyal yardımlaşmaya gitti sanırım benim adıma yaptı bebeğimin kimliğiyle beraber
Birkucukeylulmeselesi Deryaaaaaaaq1 gidip ptteden alman lazım bir yere yatmıyor senin adına senin gidip ptt den almam gerekiyor ben daha geçen gün gittim aldım
Sevcankege Deryaaaaaaaq1 benimde öyle olmuştu vezneye git yatmıştır hatta abi bana kaç aydır neden almadın dedi. Yattı olarak gözükse daha iyi olurdu tabiki
Gupssse Deryaaaaaaaq1 başvurduktan sonraki ayın 26 sinda yatar demişti memur ben de geç basvurmstum daha yatmamış bana da
Alp8EgeMoms Kuzum benim bir hafta sonra yattı . geçen ayın 25inde doğum yaptım 2 kasımda yatmıştı. edevletten bakabilirsin yatıp yatmadığını 👍