MomofGok theanalikko bende aynı şekilde.. postu gördüm hak verip benimde çanta hazırlamam gerektiğini düşündüm ve gecesine deprem oldu aklıma bu post geldi sakinleştikten sonra.
Miskokulum22 Fusunf canım vallahi Rabbım bidaha yaşatmasın ama eşim ne zaman rüyasında görse deprem oldu tetikte uyuyordum nasıl sicradığımı bilmiyorum
Miskokulum22 theanalikko Rabbım bidaha yaşatmasın inşallah keşke böyle önceden bilsek de önlemini alsak 😥
Miskokulum22 Asyaveannesi04 iyi ki hazırlamışım hemen kendimizi dışarı attık kızımın pijamasi inceydi hırka falan giydirdim sadece şu yoktu evde su koymamistim sabah ilk işim şu koymak olucak
alintugce34 Miskokulum22 bende bebegıme hazırladım ama yanıma koydum hayat bu kapıya ulaşamam su bıberon mama emzık düdük sargı bezi bant telefon ılk koyduğum şeyler
Miskokulum22 alintugce34 ya evet çok doğru benimde kızım 3 yaşında odası ayrı ama ben bu korkuyla ayrı yatabilirmiyim bidaha bilmiyorum benimde yanımıza öyle Bi çanta yapmam gerekiyor
Annis-ogul Miskokulum22 off bu kadar mi tesadüf olur yaa .bnde bi çıt a uyanan insanım hic hissetmedim. Herkes hissetmis binada .Bi yandan iyi oldu ama bi yandan da nasıl hissetmem diye kendimi suçladım. Oglum uyanınca gördüm telefondan hmn yanında kaldım sabaha kadar ayrılmadım
Selin1234 Miskokulum22 düdük koyun mutlaka, ilk yardım malzemesi yara bandı gibi, küçük bir battaniye, isimlerinizi bildiren kimlik bilgileri aklıma gelen bunlar
Miskokulum22 Annis-ogul hissetmemen iyi olmuş canım biz 6. Katta oturuyoruz çok hissettik hala etkisindeyim o dolapların sesi falan unutamıyorum