18 aylık kızım sürekli emzik parçalıyordu. En son dedim bir daha parçalarsa almıycam. Zaten 10.aydan beri gündüzleri vermiyordum gece uyuturken veriyordum. Gece uyurkende emziği emiyodu ısırıyodu döndürüyodu en son uykuya dalarken atıyodu ağzından. Bu son emzikte vermedim. Kolay geçti hiçbir sorun yaşamadım. Ama şimdide alt dudağını emmeye başladı. Şuan ağzında bir tahriş söz konusu değil ama bu alışkanlığı bırakır mı ilerledikçe sizce?