Hanımlar kızım 3 gün sonra 8 aylık olucak ve ben ayakta sallamaktan çok yoruldum artık bacaklarımı hissetmiyorum boyle bide çok güzel uyurken kalkicam kalkamıyorum hemen açıyor gözlerini beşikte kendi kendine uyumaya nasıl alistirablirim beşiği koyup sallamadan raziyim yeterki ayakta uyumasın kendine kendinede uyursa benim için 10 numara olur fikirlerinizi bekliyorum