Mavikelebek54 Normal mi acaba doğumdan sonra her ay düzenli adet oldum hiç böyle bişey olmamıştı daha yeni adetim bitmişti yine kan geldiğini gördüm doktora görünmeli miyim
Sevval_59 Mavikelebek54 bence bir doktora görün derim benimde Ay başı bir ay sonu oluyordum artık düzene girdi Ay başında oluyorum kaçıncı ayın peki suan
Mavikelebek54 Sevval_59 doğum yapalı 6.5 ay oldu ben lohusa kanamasını bittikten sonra regl oldum hemen ya bana da tuhaf geldi resmen adet oldum tekrar
Mavikelebek54 Eslemsri ya 5 aydır hiç düzensizlik olmadı günü gününe olmuştum ama adetten sonra olmak şaşırttı beni inşallah bı gostericem teşekkür ederim 🥰